Újabb funkciók érhetők el az ELVIRA felületén
A széles körű funkciókkal és felhasználási lehetőségekkel rendelkező új ELVIRA továbbfejlődött, a MÁV alkalmazással közös felhasználói fiók regisztrált felhasználóinak száma már elérte az 550 ezret. Lehetőség van a pozíció szerinti ülőhelyválasztásra a helyjegyes vonatokra és az úgynevezett vendégvásárlásra is. A vasúttársaság továbbra is várja a felhasználók tapasztalatait és javaslatait a rendszer fejlesztésével kapcsolatban.
Az új ELVIRA tesztüzemében a belföldi jegyvásárlási funkció kiegészült a pozíció szerinti ülőhelyválasztással. További újdonság a felhasználói igények alapján tervezett lehetőség, a vendégvásárlás. Ennek előnye, hogy nem szükséges felhasználói fiókot regisztrálni. Fontos, hogy az ezt a funkciót választó felhasználó nem tudja profiljába elmenteni az utasai és a számlázási adatait, valamint bankkártyát sem tud rögzíteni, illetve csak a PDF formátumú jegyátvétel lesz elérhető számára.
Az új ELVIRA felületén is elérhetők a MÁV appon megismert népszerű START Európa nemzetközi jegyek, szintén PDF-es vagy appos elektronikus bemutatási lehetőséggel. Az online nemzetközi jegyek régóta várt fejlesztés volt az utazóközönség részéről, mely a nyári menetrendre a háló- és fekvőkocsis ajánlatok esetében is elérhető lesz. Mind a MÁV applikáción, mind pedig az új ELVIRA oldalon vásárlók a 2021. január 1-jétől élesben is használandó erős ügyfélhitelesítés miatt, a fizetés során új megadandó adatokkal, új mezőkkel találkozhatnak. A többlépcsős hitelesítés fontos biztonsági előírás, a felhasználóknak a saját bankjuk, bankkártyájuk szabályait kell ismerniük és követniük ilyenkor a fizetés során, nem csak a vasúti jegyvásárlásnál, de más online fizetésnél is.
A MÁV-START új internetes jegyvásárlási felületének fejlesztését – a vasúttársaság saját belső erőforrásaira alapozva – a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. végezte el, azonban a megújulás nem csupán informatikai értelemben véve történt meg, hanem a webshop is teljesen új, modern designt kapott. A felhasználók kérései, kérdései és javaslatai alapján számos fejlesztés kidolgozásán munkálkodnak a vasúttársaság szakemberei. Év vége felé megvásárolhatók lesznek például a MÁV applikáción elérhető térségi jegyek és bérletek, valamint az elektronikus vasúti bérletek is az ELVIRA mobilos és asztali verzióján is. A felhasználók közvetlenül a jegyvásárló felületről is tudnak észrevételt küldeni a fejlesztőknek, de természetesen a MÁVDIREKT-en keresztül is van lehetőség elküldeni a javaslatokat.
Kapcsolódó cikkek
- Már kétszázezernél is többen használják a Vonatinfó applikációt
- Hétfőtől Pápa helyi autóbusz-bérletei is megvásárolhatók a MÁV applikációban
- Nagyon közkedvelt a MÁV elektronikus bérlete
- Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon
- Sebességet vált a hazai vasút
- December 13-tól megújul az internetes jegyvásárlás
- Újabb hasznos funkciók a MÁV mobilalkalmazásában
- Új funkciókkal bővült a MÁV app
- Stabilabb és gyorsabb lesz a vezeték nélküli internet a vasúti kocsikban
- Több hasznos funkcióval bővült a MÁV applikáció
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.