A hősökért: Sportolj szabadon!
Az Ötpróba szabadidősport-mozgalom 2017 áprilisában vette kezdetét, az azóta eltelt négy esztendő során pedig közel 25 ezer fős tömegbázissal büszkélkedhetünk, olyan hétköznapi hősökkel, akik a kevés szabadidejükben is megtalálják a módját a rendszeres testmozgásnak. Ötpróbázóink 2020 decembere óta ráadásul már nem csupán hagyományos értelemben vett szabadtéri sportrendezvényeken gyarapíthatják pontjaik számát, hanem a GeoGO oldal – több mint 10.000 felhasználóval - instant útvonalain is.
A GeoGO olyan online túra, futás, kerékpár és vízitúra útvonal-nyilvántartó felület, amely összesen több mint 600 pályát tartalmaz – ezek közül 150 ingyenesen teljesíthető Ötpróba - Maradj Fitten útvonal. Bőven akad tehát sportolási lehetőség az érdeklődők számára a járványügyi korlátozások alatt is, ráadásul, aki április 30. és május 3. között teljesít bármilyen útvonalat a GeoGO oldalon található pályák közül, teljesítésenként 1.000 forinttal támogatja a Semmelweis Egyetem Alapítvány munkáját. A Semmelweis Egyetem a fertőzés magyarországi megjelenése óta részt vesz a pandémia elleni küzdelemben. Orvosaik, szakdolgozóik és hallgatóik nemcsak a betegágyak mellett, de a szűrésekben és a védőoltások beadásában is szerepet vállalnak a világjárvány legyőzése érdekében.
A jelenlegi helyzetben kiemelten fontos felhívni a figyelmet a biztonságos sportolás fontosságára, valamint az egészségügy tehermentesítésére, támogatására. Az Ötpróba programot koordináló Nagy Sportágválasztó, BBU Nonprofit Kft. csapata ezzel az akcióval mindkét célkitűzésnek eleget tesz: egyrészt a virtuális útvonalakon történő egyéni teljesítésekkel a résztvevők senkitől sem zavartatva, a nagy tömegektől távol tudják aktívan erősíteni állóképességüket és immunrendszerüket, másrészt pedig minél többen teljesítenek útvonalat a GeoGO-ban, annál magasabb összeggel tudja a szervező támogatni a hazai egészségügyet.
Az akcióban bárki részt vehet, aki szeretne aktívan, a saját egészségére is ügyelve segíteni, tehát nem csak Ötpróbázók teljesítéseit várjuk. Érdemes csatlakozni a kezdeményezéshez, hiszen a teljesítők között a szervező Nagy Sportágválasztó, BBU Nonprofit Kft. 5-5 darab, egyaránt 25 ezer forint értékű Merkapt Épületgépészeti, illetve futócipő vásárlási utalványt is kisorsol.
Fogjunk össze és sportoljunk minél többen a hazai egészségügyért!
Kapcsolódó cikkek
- Új, Magyarországon egyedülálló vizsgálatok a CMC Déli Klinikán
- Életmentő drónok fejlesztésén dolgozik a Vodafone Csoport
- Elkészült a tömeg-lélegeztetőrendszer prototípusa az Óbudai Egyetemen
- Forradalmi újítás a visszérsebészetben
- Egyre népszerűbb a telemedicina
- Elindult a sebeszem.hu weboldal
- T-DOC: A modern doktor – online rendel
- Hatékony egészségügyi megoldásokat jelentett be a Zebra
- Digitális megoldások az oltási folyamat felgyorsítására
- Fuss, túrázz, evezz és bringázz a GeoGO több mint 600 virtuális útvonalán
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.