Új designnal élesítették az ország legújabb online termelői piacát
A fogyasztói visszajelzések és a megrendelések száma alapján minden várakozást felülmúló tesztüzem végével élesben is elindult Magyarország legújabb online termelői piaca. A Közért+ online webshopja szeptember 6-tól megújult felületen várja a vásárlókat, akik a korábbinál jóval szélesebb termékkínálatból válogathatnak. A megnövelt raktárkapacitásnak köszönhetően a kozertplusz.hu bővítette kiszállítási területét is, és egész hónapban hatalmas nyitási akcióval kedveskedik a hazai áruk kedvelőinek.
Március elejével kezdődött el Magyarország legújabb online termelői piacának tesztüzeme. A kozertplusz.hu szolgáltatásai iránt az elmúlt fél évben országszerte komoly érdeklődés mutatkozott, a megrendelések száma hónapról hónapra dinamikusan növekedett, az értékesítés volumene a tervek szerint meg fogja közelíteni a nagyobb kereskedelmi láncok online forgalmát.
Dr. Czermann János vezérigazgató arról beszélt, a fogyasztói visszajelzések gyakorlatilag kivétel nélkül pozitívak voltak, hiszen míg a termelő helyett egy kalap alatt megoldják a digitalizációt, a minőségbiztosítást, a megfelelő marketinget és a logisztikát is, addig a fogyasztói oldalon ki tudják szolgálni azokat is, akik bár szeretik a termelői árukat, nehezen tudtak mostanáig hozzájutni.
„Rengeteg vásárlónk visszajelzése az, hogy a gyerekkori ízeket visszük újra házhoz. Az ilyen visszacsatolások megerősítettek bennünket abban a hitben, hogy jó úton haladunk és kétszer akkora intenzitással folytattuk az elkezdett munkát. Sokat tanultunk az elmúlt időszakban és meggyőződtünk róla, hogy jelentős igény mutatkozik a magyar háztartásokban a magyar termékek iránt. Érdekelt minket az emberek véleménye, ezért minden építő kritikát beépítettünk a rendszerbe, hogy minél magasabb színvonalon tudjuk kielégíteni a vásárlóink igényeit” – fogalmazott.
Nyomon követhető termékek és nagy nyitási akció
A tesztüzem idején 300 termékből lehetett válogatni hazánk legújabb termelői piacán, ezt 1500 féle árura bővítették ki szeptember elejére, a közeljövőben pedig 5000-6000 termékből álló sortiment kialakítását tűzték ki célul, melyek között már a nagyobb magyar brandek is megtalálhatók lesznek a termelői áruk mellett.
Jelentősen nőtt a kiszállítási terület is. Budapest, Pest megye és az M1-es és M5-ös autópálya vonala mellett már a Balaton, a Velencei-tó és Székesfehérvár térségében is kiviszik a megrendelt csomagokat, de a termékek egy része az ország teljes területéről elérhetővé válik a következő időszakban.
Az eddigi egy telephely helyett hamarosan három raktárból szolgálják ki a vevőiket: a Közért+ Kiskőrös mellett Győrben és Pest megyében is megkezdte a logisztikai központok fejlesztését, a további raktárak jelentősen növelik a forgatható áruk mennyiségét, és gyorsítják logisztikai folyamatokat.
„Árban nagyon versenyképesek vagyunk, aminek oka, hogy míg a hipermarketek esetében a termelők rossz alkupozícióba kerülnek, volumenkötelezettségük van és ezáltal a töredéke marad náluk a reális eladási árnak, addig a Közért+ a rövid ellátási láncnak, és a kereskedelmi stratégiájának köszönhetően a termelők, beszállítók számára kedvezőbb beszerzési árakat tud biztosítani, mint a legtöbb kereskedelmi szereplő. Mi közvetlenül a termelőtől a fogyasztóhoz visszük az összeállított csomagokat és szerényebb haszonkulccsal dolgozunk, így vásárlóink is versenyképes árakon érhetik el a termékeket. Arra törekszünk, hogy egyedülálló módon nálunk a beszállító és a vásárló is jól járjon!” – értékelt dr. Czermann János.
A kozertplusz.hu óriási nyitási akcióval készül: egész szeptemberben akár 30-40 százalékos kedvezménnyel lesznek elérhetők a kampányban résztvevő termékek, amelyek hetente frissülnek, ráadásul szeptember 14-ig a ’KOZERT1’ kuponkóddal 1.500 forint értékű levásárolható kredit és ingyenes kiszállítás ütheti a vásárlók markát minimum 10.000 forint értékű vásárlás esetén.
A győri Széchenyi István Egyetem szakmai mentorálásával megvalósuló projekt a Digitális Agrár Stratégia végrehajtása körében, a Digitális Termelői Piac program részeként valósulhat meg.
Ha ősz, akkor immunrendszer-erősítés
Az őszi-téli szezonban, elsősorban a nagyobb szellemi megterhelés és a közösségbe való visszatérés miatt, a gyermekek és a felnőttek számára egyaránt fontos az immunrendszer megerősítése, ami a leghatékonyabban szezonális gyümölcsök és zöldségek fogyasztásával érhető el.
Dr. Kovács Viktória Anna, a kozertplusz.hu táplálkozás-tudományi szakértője arról beszélt, hogy bár az emberek hajlamosak ezt elfelejteni, de ősszel is közel annyi friss terméket fogyaszthatunk, mint a nyári hónapokban.
A gyümölcsök között elég csak az almára vagy a szőlőre gondolni, a zöldségek esetében pedig ilyenkor ajánlott sok céklát, sütőtököt, káposztafélét és rebarbarát fogyasztani. Mindig fontos a változatosságot szem előtt tartani annak érdekében, hogy minél többféle tápanyagot vigyünk be a szervezetbe. Válasszunk minél többféle színű zöldséget és gyümölcsöt, hiszen az eltérő színű termékek vitamintartalma is különböző.
A szakértő elmondta, az egészséges táplálkozás ugyanakkor nemcsak a mindennapos zöldség- és gyümölcsfogyasztásból áll, hanem hozzá tartoznak a zsírszegény húsok és tejtermékek is.
Az iskolakezdés apropóján a szülőknek azt ajánlja, az uzsonnás dobozba a nyers, lehetőleg helyi, termelői forrásból származó zöldségek és gyümölcsök mellett helyezzenek zsírszegény felvágottakból, sovány sajtokból és teljeskiőrlésű pékáruból készülő szendvicset a gyermekeknek, illetve tegyenek mellé olajos magvakat, aszalt gyümölcsöket, hogy napközben is folyamatosan magas legyen az energiaszintjük.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- Új weboldal segíti a szépülni vágyókat
- Startol Az Év Honlapja pályázat!
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
- A fogyasztók nagy része gyakrabban vásárol online a járvány óta
- Honnan tudhatjuk, hogy egy weboldal nem biztonságos?
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Sikeresen zárult a MÁV közlekedésbiztonsági kampánya, az Ütközéspon
- 5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online visszaélések megelőzésére
- Az Ingatlantájolón elindult a licitrendszer
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.
Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását
Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét.