Burkolt tévéreklámok miatt figyelmeztetett a Médiatanács
A Kölcsey TV és a Somogy TV szolgáltatóit burkolt reklámozás miatt figyelmeztette a tanács, amiért az ÉPI-TECH Magazin egy-egy augusztusi adásában a műsorban bemutatott építőipari vállalkozásokról olyan többletinformációkat tett közzé, melyek a reklámokra jellemző módon segítették a népszerűsítést. Emellett a magazinműsor egy szeptemberi adása és annak ismétlései kapcsán a termékmegjelenítési szabályok vélhető megsértése miatt is eljárást indít a testület a Hegyvidék Televízió szolgáltatója ellen.
Bejelentés alapján sajtóterméket is vizsgált a grémium, amelynél nem indít eljárást. A Hirado.hu „Káosz, szenny, dugók – Küldjön fotót a lepusztuló Budapestről!” és az „Ellepték a drogosok és a hajléktalanok a buszmegállókat – Küldjön Ön is fotót a lepusztuló Budapestről!” című szeptemberi cikkeivel kapcsolatban nem merült fel jogsértés: az írások a fővárosi közterületeken tapasztalható állapotokat mutatták be, a megjelent fotók illusztrációként szolgáltak, az ott látható személyek nem voltak azonosíthatók.
A tanács nyertest hirdetett a Dunaföldvár 104,1 MHz és a Kalocsa 94,5 MHz helyi frekvencia pályázatain: mindkét esetben a nyertes az egyedül jelentkező Katolikus Rádió Zrt. A frekvenciákat közösségi jelleggel, jövő március 31-étől használhatják a nyertesek.
A testület elvégezte a körzeti Budapest 102,1 MHz és a helyi Kaposvár 97,5 MHz frekvencia felhívásaira benyújtott ajánlatok alaki vizsgálatát: előbbinél hiánypótlásra szólította fel a grémium a Katolikus Rádió Zrt.-t, utóbbinál nyilvántartásba vette a Karc FM Média Kft.-t. A Dunaújváros 99,1 MHz helyi frekvencia esetében hiánypótlást kért a testület a Karc FM Média Kft.-től. Mindegyik esetben egyedül pályáztak a szolgáltatók.
Kapcsolódó cikkek
- Négy rádiós pályázaton hirdetett nyerteseket a Médiatanács
- NMHH: Még mindig nem tért vissza a reklámpiac a járvány előtti szinthez
- NMHH: 2021 első felében az új reklámok közel tizede a koronavírushoz kapcsolódott
- Rádiós döntések a Médiatanács ülésén
- Idén is pályázhatnak műszaki fejlesztésekre a közösségi rádiók és tévék
- Újabb budapesti körzeti rádiós frekvencia pályáztatását készíti elő a Médiatanács
- Közzétette az NMHH a 2020-as beszámolóit
- Új fővárosi körzeti rádiós pályázatot készít elő a Médiatanács
- Júniusban három budapesti rádiós frekvenciára is lehet pályázni
- Két vidéki frekvenciapályázat tervezetét fogadta el a Médiatanács
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.