A Vodafone Alapítvány 55 millió forinttal támogatja a segélyszervezetek munkáját
A Vodafone azonnali és gyors lépéseket tesz az ukrajnai háborúban érintettek és a menekültek támogatása érdekében. A Vodafone Magyarország Alapítvány összesen 55 millió forinttal támogatja a segélyszervezetek – többek között a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat – munkáját.
Emellett a közvetlen segítségnyújtás érdekében a legfontosabb helyszínekre (határátkelőhelyek, vasútállomások) WiFi hotspotokat és telefontöltő-állomásokat telepítenek, hogy megkönnyítsék az információhoz való hozzájutást és a kapcsolattartást az Ukrajnában maradt családtagokkal. A vállalat a dolgozók számára is lehetőséget biztosít a segítségnyújtásra: a Vodafone munkatársai pénzbeli és tárgyi adományokat is felajánlhatnak, továbbá önkéntes munka keretében is segíthetnek.
Reagálva az ukrajnai helyzetre a Vodafone azonnali lépéseket tesz a háborúban érintettek támogatására. A Vodafone Group Foundation 55 millió forintot biztosít a Vodafone Magyarország Alapítvány számára, amely összeggel a helyi segélyszervezetek – többek között a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat – munkáját támogatják. A szervezetek a menekültek mindennapi ellátását biztosítják a felajánlott összegből.
A Vodafone közvetlenül a menekülteknek is szeretne segítséget nyújtani a mobiltechnológia nyújtotta lehetőségeivel, szolgáltatásaival. Ennek érdekében WiFi-hotspotokat és készüléktöltő-pontokat telepítenek a legfontosabb és legforgalmasabb helyszíneken: vasútállomásokon (Nyugati és Keleti pályaudvaron, továbbá a záhonyi pályaudvaron), valamint a határátkelőhelyeken (Tiszabecs, Beregsurány), hogy az ide érkező menekültek számára könnyebbé tegyék a kapcsolattartást és az információhoz való hozzájutást. A vállalat a tranzithelyszínek mellett menekültszállókra is juttat el WiFi hotspotokat.
Az előbbiek mellett a Vodafone a dolgozóknak is lehetőséget biztosít a segítségnyújtásra. Ennek megfelelően a kollégák havi fizetésükből egy általuk meghatározott összeget ajánlhatnak fel, ami egy segítségnyújtási alapba kerül. Emellett állandóan frissülő információkkal segítik azokat a kollégákat, akik tárgyi adományt szeretnének eljuttatni a rászorulóknak. Akik pedig fizikai önkéntes munka keretében segítenének, a vállalat támogatásával részt vállalhatnak a menekültek utaztatásában, akár munkanapon is, de részt vehetnek más, pl. tárgyi adományokat célbajuttató logisztikai feladatokban is. A szolgáltató kezdeményezéséhez csatlakozott a VOIS (a Vodafone Budapesten működő nemzetközi szolgáltató központja) is, akik adománygyűjtő akciót szerveztek.
„Legmélyebb sajnálatunkat, fájdalmunkat és együttérzésünket fejezzük ki a háborúban érintett lakosság, minden érintett honfitársunk, ügyfelünk és dolgozónk iránt, szívünk mélyéből reméljük a béke mihamarabbi eljövetelét. A Vodafone-nál minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a magunk eszközeivel, a lehető leghatékonyabb módon segítsünk ezekben a rendkívüli, szomorú időkben.” – nyilatkozta Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
A Vodafone folyamatosan figyelemmel kíséri a helyzetet és az igényeknek megfelelően, szakemberekkel egyeztetve további támogatást kíván nyújtani a következő időszakban, attól függően, hogy aktuálisan hol van rá a legnagyobb szükség.
Kapcsolódó cikkek
- Évente több ezer nő és gyermek életét mentheti meg Tanzániában a Vodafone mentőtaxija
- A Vodafone Alapítvány bemutatta vadonatúj e-learning képzését, a NetGurut
- Ezeket tanácsolja az Országos Mentőszolgálat az ünnepek közeledtével
- Nemzetközi módszerekkel bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány
- Kihirdették a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit
- Vodafone segítség a korlátozások alatt
- Kizárólag ügyfélszolgálati tevékenység céljából tartanak nyitva a Vodafone üzletei
- A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
- Ingyenes szoftverrel segíti a digitális oktatást a Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó
- 320 digitális eszközzel segíti az oktatást a Vodafone Alapítvány
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.