A Lenovo zsinórban a tizedik negyedévben növelte nyereségességét az előző évhez képest

forrás: Prím Online, 2022. november 8. 09:52

A Lenovo Group bejelentette második negyedéves eredményeit, melyből kiderül, hogy ez volt a tizedik egymást követő negyedév, amelynek során a cégcsoport növelni tudta nyereségességét az előző évhez képest. A második negyedéves adózott eredmény az előző évhez képest 6%-kal 541 millió USD-re nőtt, a Lenovo bevétele pedig 17,1 milliárd USD-re emelkedett, ami változatlan árfolyamon számolva 3%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

Valamennyi fő üzletág pozitív működési nyereséget ért el, ami további előrelépést jelent a csoport azon célja felé, hogy középtávon megduplázza nyereségességét. Emellett a diverzifikált növekedési motorok továbbra is erős teljesítményt nyújtottak, mivel mind a megoldások és szolgáltatások, mind az infrastruktúra üzletágai magas, kétszámjegyű növekedést értek el az előző évhez képest. A nem PC-s üzletágak jelenleg a csoport teljes bevételének több mint 37%-át teszik ki. A cégcsoport egészséges pénzforgalmi egyenlegéből adódóan továbbra is elkötelezett a kutatás-fejlesztési (K+F) beruházások középtávú megduplázása mellett, mivel a negyedévben a K+F-kiadások éves szinten 15%-kal nőttek.

 

Bár a jelenlegi külső kihívások továbbra is fennállnak, a Lenovo továbbra elkötelezett a stratégiája mellett és folyamatos nyereségességre törekszik. Ennek érdekében a vállalat a diverzifikált növekedési motorok irányába összpontosítja erőforrásait, hatékonyságnövelő intézkedéseket tesz és csökkenti a költségeit. A digitalizáció és az intelligens átalakulás globális trendjeinek felgyorsulásával a vállalat hosszú távú lehetőségeket lát az új IT-szolgáltatások – client, edge, felhő, hálózat és intelligencia – alapjaira épülő új informatikai megoldásokban. Az elmúlt negyedév, valamint az elmúlt három év eredményei azt mutatják, hogy a Lenovo stratégiájának, erős vezetésének és rugalmas működésének kombinációja lehetővé teszi, hogy kilépjen az iparágat meghatározó ciklusból. Ez, valamint a kiváló minőségű és innovatív portfólió, az egyedülálló hibrid gyártási és ellátási lánc, a globális/lokális elv és képesség, valamint az egészséges likviditás együttesen további lehetőségeket teremt a fenntartható növekedéshez és a nyereségesség javításához.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38