Indul a Telekom Spots: friss, áramvonalas, naprakész programajánló oldal a Telekomtól
A Telekom az elmúlt években több projektben is azon dolgozott, hogy olyan társadalmilag fontos területeken is felelősséget vállaljon, mint a kortárs kultúra, a fiatal tehetségek felkarolása, továbbá keresi a digitalizáció és a művészet értékteremtő találkozását.
2023-ban pedig még feljebb tekeri a hátszelet: elindítja a Telekom Spots programajánló oldalt a Telekom Electronic Beats-el közösen, ami végre iránytűként szolgálhat a legizgalmasabb programok, élmények megtalálásában – eleinte Budapest fókusszal, később pedig várható nyitás a legjobb vidéki programok felé is.
Teszik ezt okkal: a hatalmas internetes zajban könnyű lecsúszni minket érdeklő releváns programokról, továbbá a hiteles programajánlások is csak elvétve találnak meg bennünket- létezik tehát az űr, amit érdemes betölteni. Az oldal ráadásul egy szuperletisztult, átlátható felületen teszi lehetővé a böngészést, rokon események ajánlásával, különféle szűrők beépítésével, hogy véletlenül se maradjunk le valamiről, ami egybevág az ízlésünkkel.
A Telekom Spots fókuszában a zenén túlmenően megjelenik a színház, a tánc, a kiállítás, a gasztronómiai és a divattal kapcsolatos események, vásárok, bemutatók, workshopok, és minden ezek metszéspontjaiban. Feltűnnek a felületen továbbá a kreatív fővárosi közegből ismert kurátorok is, akiktől kiemelt ajánlók érkeznek majd, illetve a felhasználók is generálhatnak eseményeket, amik szerkesztői elbírálás útján kerülhetnek ki az oldalra – hogy a végeredmény egy sokszínű ízléspalettán mozgó, változatos ajánlórendszer legyen, amivel öröm lesz laposítani az aktuális heti FOMO-görbénket.
“A Telekomnál tisztában vagyunk azzal, hogy a közösségimédia-buborékunk néha túlságosan beszorít minket, kulturális értelemben is. Ezért gondoltunk arra, hogy tegyük lehetővé ezeknek a falaknak az átugrását, jöjjön létre egy önálló oldal, ahol nem csak a saját ízlésünknek megfelelő programok között válogathatunk, mehet a teljesértékű felfedezés is.” – mondta az indulás kapcsán Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
Szabó Hédi tartalomgyártó, a Telekom Spots egyik kurátora hozzátette: “Szeretem közelebb hozni az emberekhez és főleg a fiatalokhoz a kulturális, és kifejezetten a művészettel kapcsolatos programokat. Örülök, hogy most a Telekom Spots összefoglalja ezeket is, és segít eligazodni a rengeteg esemény között, az oldalra pedig én is fel tudom tölteni a személyes kedvenceimet. Remélem, együtt fedezzük majd fel a legmenőbb kultúrprogramokat!”
“Manapság már nagyon nehéz megtalálni azokat a programokat, bulikat, koncerteket, amiken egyszerűen ott kell lenni, mert kihagyhatatlanok. Ömlik ránk a sok esemény, de vajon melyiket válasszuk? Végre egy oldal, ami összefogja ezeket és iránytű lehet a nappalokhoz és az éjszakákhoz.” – egészítette ki Miskovits Márton, műsorvezető, a Telekom Spots kurátora.
Lil Frakk rapper hozzátette: “Hatalmas rehabon ment keresztül az éjszakai élet, amiben most mindenki tud valami olyat találni, ahol este mocoroghat. Ebben istápol a Telekom Spots, és végtelen lehetőséget kínál az esti dajdaj-hoz.”
A Telekom Spots tehát egy iránytű a nappalokhoz és az éjszakákhoz, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő programokat.
Kapcsolódó cikkek
- Átszervezi IT és telekommunikációs szolgáltatásait a Telekom
- Három országban, egyszerre három LAN e-sport verseny zajlott le sikeresen
- Szövetségben a hazai oktatástechnológiai cégek
- Különleges helyszínen adott tanácsot a Telekom
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- A Telekom újragondolta mobil díjcsomagjait
- Új innováció a podcast-piacon
- Véghajrában a Telekomnál a 3G mobilhálózat lekapcsolása
- A Telekom Electronic Beats bemutatja: Billie Eilish élőben
- A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.