Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia

forrás: Prím Online, 2023. augusztus 21. 17:55

Meghatározó márkákkal együttműködve, elismert hazai és nemzetközi előadókkal, két nagy arénában, több mint 1000 marketingkommunikációs és üzleti döntéshozót, valamint szakembert vár idén a Marketing Summit szeptember 14-én a budapesti Várkert Bazárban. A csúcstalálkozó fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, valamint üzleti és szakmai trendek állnak.

A Marketing Summit előadásai és networking-platformjai idén is abban támogatják a döntéshozókat, illetve a marketing iránt érdeklődőket, hogy eredményesen készülhessenek fel az előttünk álló időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Az eseményt immár évtizedek óta jegyző Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető küldetése, hogy a marketing megítélését egyre magasabb szintre emelje. „Mi a szövetségnél szilárdan hisszük, hogy a marketing üzleti eredményességet támogató ereje leginkább akkor mutatkozik meg, ha az a szervezeteken belül kiemelt stratégiai, menedzsmenti, illetve üzletfejlesztési szerepet kap, túlmutatva a végrehajtó, puszta értékesítést támogató funkciókon” – emeli ki Hinora Ferenc, az eseményt szervező MMSZ elnöke. „A marketing időszerűbb, mint valaha – hiszen az ebben a szédületes sebességgel változó világban is hatékony támogatást nyújt: motorizálja a gazdaságot, üzleti célokhoz segít, miközben egyre inkább kiemelt szerepet játszik a társadalmi és környezeti kihívások kezelésében, illetve a technológiai megoldások megfelelő integrálásában”. 

 

A Marketing Summit már régóta a márkák találkozóhelye is, ez idén sem lesz másként: az eseményen több mint 100 meghatározó hazai és nemzetközi brand lesz jelen, sőt a legismertebb márkák – mint például a Szerencsejáték Zrt. (főtámogató), a Rossmann (gyémánt fokozatú támogató) és arany fokozatú támogatóként a Coca-Cola, az Euronics, a Mastercard, az OTP Bank, a SimplePay, a Telekom és a Volkswagen – az esemény meghatározó szakmai együttműködői lesznek. A résztvevő nagyvállalatokat összeköti, hogy mindegyikük ügy- és marketingvezérelt szervezetként működik, és az üzleti célokon túlmenően társadalmi, valamint környezeti értékteremtésen is dolgoznak. 

 

 

Az idei Marketing Summit fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, üzleti és szakmai trendek, valamint vezető szektorok nagyvállalatainak szervezeti kollaborációi állnak. Két nagy arénában zajlanak majd a programok. A „Synergy” Aréna előadásaiból mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról, olyan elismert szakértőktől, mint George A. Tilesch (Kalifornia/San Francisco), Keleti Arthur vagy W. Szabó Péter. Olyan, külföldön sikeres magyar marketingszakemberek is érkeznek előadónak, mint Vas-Zoltán Eszter (Nestlé, Tel-Aviv), Kovács Ágnes (Frankfurt), valamint Daniel Salem (The Heineken, Amszterdam), hogy bemutassák a globális marketing és az innováció trendjeit és lehetőségeit. Rékasi Tibor és Szabó Béla (Magyar Telekom), vagy éppen Fazekas Bálint és Metykó Tibor (Euronics) páros előadásaik során mutatják be az üzleti menedzsment és a marketing szinergiáit – igazolva, hogy marketing nélkül nincsen üzleti növekedés és értékteremtés. Magyarország legsikeresebb marketing-, kereskedelmi- és kommunikációs igazgatói – mint például Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bujáki Zsolt (Porsche Hungária) Juhász Péter (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Szalkai Réka (Mastercard) – a jövőtálló marketing trendeket, szerepeket, eszközöket és lehetőségeket vázolják fel. A hazai médiapiac legbefolyásosabb szereplői – Vidus Gabriella (RTL), Vaszily Miklós (TV2), Guttengéber Csaba (Atmedia), Kovács Tibor (Ringier) – bemutatják, hogy milyen új médiavezérelt megoldások léteznek, és mit tehet a média a márkákért. 

 

Mindezekkel párhuzamosan az „Intelligence” Arénában gyakorlati megoldásokat mutató előadásokat és kerekasztal beszélgetéseket követhetnek a résztvevők. Digitális technológiában élenjáró vállalatok – mint például a Microsoft, a Salesforce, az SAP és a Magyar Telekom – képviselői a technológiai lehetőségek széles spektrumát mutatják be, továbbá TOP hirdetők – mint például a BioTechUSA, a The Coca-Cola Company, az Euronics, a Foodora, a Velux és a Yettel - esettanulmányai, innovációi is terítékre kerülnek. Az MMSZ gondozásában, több mint 100 marketingszakember közreműködésével létrejövő hiánypótló kiadvány, a Marketing Trendbook egy kerekasztal beszélgetés során kerül bemutatásra. 

 

A 2023-as Marketing Summit mindezek mellett egy nagyszabású díjátadó estnek is otthont ad: kiosztják a Signature40, a TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozó, a TOP 50 PR szakember és az MMSZ Tonk Emil Életműdíj elismeréseit, valamint a Green Pledge esettanulmányok legjobbjait is díjazzák majd. Emellett hagyományosan az esemény ad helyszínt az idei Városmarketing Gyémántdíjak átadásának is. 

 

A Marketing Summit idén is személyes inspirációt és valódi megoldásokat nyújt a résztvevőknek, ezért minden olyan üzleti döntéshozót, marketing- és kommunikációs szakembert, illetve érdeklődőt vár az esemény, akik hisznek a marketing erejében, és annak segítségével eredményes válaszokat szeretnének adni a körülöttünk zajló aktuális szakmai, gazdasági és technológiai kihívásokra. Fontos kiemelni, hogy a rendezvény nem „pusztán” marketing és kommunikációs szakmai esemény, hanem egyben Magyarország egyik legnagyobb B2B és üzleti csúcstalálkozója is – emeli ki Hinora Ferenc. 

 

A Marketing Summit Hungary főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing szerepeinek bemutatásában, a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő

Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.

2024. május 9. 16:20

Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg

Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.

2024. május 9. 14:28

Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője

A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.

2024. május 9. 12:59

Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia

Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára. 

2024. május 9. 11:27

Új pályázatok segítik a hazai innovációk szellemitulajdon-védelmét

A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vissza nem térítendő támogatás formájában 500 millió forint keretösszeggel hirdet felhívásokat hazai vállalkozások, kutatóhelyek, illetve magánszemélyek számára szellemi alkotásaik levédetésére, elősegítve azok hatékony hasznosulását akár a nemzetközi piacokon is. 

2024. május 9. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36