Már nem olyan népszerűek a kuponoldalak
Az internetezők szállást egyre inkább online foglalnak: a netes ügyintézők számaránya nőtt, a hagyományos módon szállást foglalóké jócskán visszaesett az elmúlt egy évben – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb e-shopping riportjából.
Míg a kuponoldalak menetelése mind a szolgáltatások, mind a termékek esetében megtorpant, a világhálós szolgáltatásvásárlás népszerűsége töretlen. Mind az elmúlt, mind az azt megelőző évben az interneten valaha vásárlók közel egyharmada rendelt online valamilyen szolgáltatást, az utóbbi egy évben átlagosan 58 ezer 500 forintot fordítottak ilyen célra. A korábbi évekhez hasonlóan a szolgáltatást online vásárlók közül a legtöbben szállást foglaltak (47 százalék), belépőt (36 százalék), illetve menetjegyet (34 százalék) rendeltek a világhálóról.
Kapcsolódó cikkek
- Online árulja használt autóit Amerikában a Tesla
- Magyar útlevelet és drogot is vásárolt egy robot az internet fekete piacán
- Így vásárolunk online
- Kozmetikumok uralják az online piacot
- A piac optimista az online szektort tekintve
- Az online vásárlók 48%-a neten is fizet bankkártyával
- 5-ből 4 netező vásárol online
- Félmillió magyar vásárol mobilról és tabletről
- Minden tizedik ajándékozó okostelefont vesz karácsonyra
- Amerikában már Bitcoinnal is lehet fizetni az Xbox és a Windows online boltokban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.