Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással

forrás: Prím Online, 2015. július 23. 17:18

Az online hirdetési piac az elmúlt években robbanásszerűen növekedett Magyarországon, mely többek között a szolgáltatásba vetett bizalom erősödésének köszönhető. Ezt a bizalmat hivatott növelni a Háztól-Házig szolgáltatás, amelyet a Jófogás tavaly vezetett be, és ami mostanra beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

A Jófogás.hu online piactéren elérte az 1 milliót a Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések száma, ami bizonyítja, hogy a hirdetők számára megéri a minimális pluszköltség annak fejében, hogy az online kereskedelem szinte minden offline nyűgjét leveszik a vállukról.
 
A Háztól-Házig szolgáltatással ugyanis nem kell időpontot egyeztetni a vásárlóval, nem kell idegeneket beengednünk az otthonunkba, vagy várakozni a megbeszélt találkozóhelyen. „A GLS és a Jófogás.hu partnerségének segítségével létrejött Háztól-Házig ügyletek 96 százaléka volt sikeres, vagyis mindössze 4 százalék esetében adtak meg rossz címet, vagy utasították vissza a vevők a megrendelt terméket. A szolgáltatás tökéletesítéséhez az elmúlt időszakban mi is számos fejlesztést valósítottunk meg, hiszen egyértelműen látszik, hogy ez a szolgáltatás stabil jövőképet jelenthet az e-kereskedelmi piac minden szereplője számára. Volt olyan nap, amikor közel 13000 megrendelt csomagot szállítottunk ki a vevők részére” – mondta Farkas Gergely, a Jófogás.hu-val szerződésben álló GLS csomagszolgáltató ügyvezetője.
 
A szolgáltatással ráadásul a hirdetők piaca is kinyílt, hiszen immár nemcsak az elérhető közelségű vevők jöhetnek szóba, hanem akár az ország másik végében élők is. A GLS futárszolgálat több száz csomagot szállított már a legkeletibb megyeszékhelyekről a legnyugatabbra fekvőkbe és fordítva. A legnagyobb teljesített távolság 463 km volt a szolgáltatás indulása óta. A megyék lakosságszámához viszonyítva Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyék a legaktívabbak. Előbbi az eladásban volt rekorder: ezer lakosra 106 darab csomag jutott, míg utóbbiban ezer lakosra 109 vétel jött létre eddig.
 
A potenciális vevőkör országos szintre emelésével a hirdetési idők is nagyon lerövidültek. A Jármű kategóriában átlagosan majd’ egy héttel gyorsította meg az adásvételeket a Háztól-Házig szolgáltatás, míg az Otthon, háztartás kategóriában is több nappal gyorsabban sikerült túladni a termékeken. A Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések negyede a Divat, ruházat kategóriából került ki. Ezt követi a Műszaki cikkek, elektronika kategória 21 és a Baba-mama kategória 18 százalékkal.
 
„A Jófogás és az OLX májusi fúziója óta az egykori OLX-es felhasználók között is gyorsan népszerű lett a Háztól-Házig szolgáltatás. Ezt bizonyítja, hogy a 2015. május 11-i összeolvadást követően az addigi napi átlag 850 Háztól-Háziggal feladott hirdetés száma hirtelen 1100 fölé nőtt, vagyis az újonnan csatlakozott ügyfélkör is igényelte mindazt a kényelmet, amelyet a szolgáltatás nyújt” ̶ mondta Palocsay-Zubor Géza, a Jófogás ügyvezetője. – „A rövid idő alatt elért 1 milliós hirdetésfeladási számmal a  Háztól-Házig szolgáltatás kijelölte azt az utat, amelyet az online hirdetési piacnak be kell járnia: vagyis, hogy az eladónak és a vásárlónak minél kevesebb feladata legyen a tranzakcióval kapcsolatban és ne csak az időbeli, hanem a fizikai korlátok is dőljenek le, amikor valaki szeretné eladni egy feleslegessé vált holmiját. A szolgáltatás sikerét visszaigazolja az is, hogy a Jófogást is üzemeltető nemzetközi médiavállalat több más országában is folytatnak már előrehaladott egyeztetéseket a szolgáltatás bevezetéséről”.
 
A bizalom erősödését az is jelzi, hogy a három legdrágább termék ára, amelyet Háztól-Házig szolgáltatással szállítottak ki, elérte a félmillió forintot. A legnagyobb értékű áruk címét két kamerás drón, illetve egy western nyereg birtokolja. Az 1 millió hirdetést összesen közel 100 ezer felhasználó adta fel, melyek 90%-a magánszemély volt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59