Az Origo Zrt. megveszi a Travelót
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu. A médiacsoport ezzel a lépéssel tovább kívánja növelni tartalomszolgáltató szerepét az utazási szegmensben.
Az origo.hu saját, utazással foglalkozó rovata mellett a médiacsoport a We Love Budapest és We Love Balaton tulajdonosaként, valamint a Szeretlek Magyarország portál értékesítési partnereként már széles körben nyitott az utazás iránt érdeklődők felé. A Travelo.hu-t és az Ongo.hu-t is kiadó Confhotel-Net Kft. akvizíciójával tovább kívánja erősíteni turisztikai piaci pozícióját.
‒ Minden utazással foglalkozó platformunknak megvan a maga sajátossága és erénye, a téma iránt érdeklődőknek pedig akkor tudjuk minél tágabb körét elérni, ha ezek a márkák összhangban, egymást kiegészítve működnek. A tendenciák szerint a utazási tartalmakra egyre inkább nő mind az olvasói, mind a hirdetői igény, amelyet a hozzánk újonnan csatlakozó branddel a jövőben még szélesebb spektrumban tudunk kiszolgálni. A Travelót lojális és dinamikusan emelkedő olvasóbázisával igazi love brandnek tartjuk, amely hozzájárul portfóliónk minőségi bővítéséhez – mondta el Tókos Lóránt, az Origo-NWM vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, a cég alapos átvilágítása során, megismerve a Travelót működtető szakmai csapat munkájának eredményességét, nem szeretnének változtatni a bevált recepten, a további sikerekhez pedig minden, a cégcsoport termékei és szolgáltatásai által biztosított támogatást megadnak.
– Ahogy azt mind az olvasóink, mind a turisztikai partnereink megszokhatták, a Travelo a továbbiakban is egyedülállóan komplex kínálattal lesz jelen a piacon: saját élményeken alapuló cikkekben hívjuk fel a figyelmet a legkülönlegesebb úticélokra, adunk tippeket és ötleteket a bátrabbaknak, hogy hogyan szervezzék meg külföldi vagy belföldi utazásaikat, és segítjük foglalható utazási- és belföldi szállásajánlatokkal azokat, akik ezt igénylik – tette hozzá Fináczy Dóra, a Confhotel-Net Kft. ügyvezető igazgatója. – Reményeink szerint az Origo-New Wave Media csoporthoz való csatlakozással további új, széles olvasói célcsoport ismerheti meg a Travelo.hu szolgáltatásait.
A tizennégy éves múlttal rendelkező cég a CEMP portfóliójából az értékesítési ügymenet lezárása után, rövid integrációs folyamatot követően kerül át új tulajdonosához.
Kapcsolódó cikkek
- A Kingston felvásárolta az Imation IronKey USB-technológiáját és -eszközeit
- Senki nem marad le a Magenta 1 koncertről
- A Samsung felvásárolja a NewNet Communication Technologies-t
- Samsung - HARMAN akvizíció
- Gyakrabban nyaralnak külföldön az egyedülállók
- Jelentős felvásárlás az online marketing piacon
- A Samsung felvásárolja a Vivet, az új generációs mesterséges intelligencia platformot
- A Samsung megválik nyomtató üzletágától
- Az ABC Data felvásárolja a régió egyik legnagyobb értéknövelt IT disztribútorát
- A szállásfoglalásért +1GB adatforgalmi keretet kaphatnak a Vodafone előfizetők
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.