Folytatódik és bővül a Magyar Telekom és az FTC együttműködése
A Ferencvárosi Torna Club és a Magyar Telekom újabb, négy évre szóló megállapodást írt alá, amelynek keretében már nemcsak a férfi, hanem a női labdarúgást, valamint a vízilabda, jégkorong és férfi torna szakosztályokat is támogatja a vállalat.
A Telekom a szerződés aláírásával a Ferencvárosi Torna Clubbal korábban megkezdett együttműködését kívánja elmélyíteni és kiterjeszteni. A vállalat 2014 óta támogatja az FTC labdarúgó utánpótlás-nevelését, 2015-től a felnőtt férfi futballcsapatot a Ferencvárosi Torna Club kiemelt támogatójaként, az új megállapodás alapján pedig az FTC főtámogatójaként, a női labdarúgó, a vízilabda, a jégkorong szakosztályok, valamint a torna szakosztály férfi torna szakágának névadó támogatójaként is hozzájárul a klub sikereihez.
A most bejelentett megállapodás illeszkedik a Telekom általános szponzorációs stratégiájához, az anyavállalat nemzetközi szintű támogatási rendszeréhez: az ország vezető telekommunikációs szolgáltatójaként a cég a hazai sportélet legnépszerűbb és legsikeresebb szereplőinek – a Magyar Olimpiai Csapat, a Telekom Veszprém, valamint az FTC – munkáját segíti.
A vállalat a szponzoráció keretein belül az FTC Aktív Szurkolók Programját is támogatja, ezen kívül pedig számos digitális megoldással - mint például 360°-os tartalmak a pályáról, VR aktivitások vagy az E-szurkolói program- teszi még izgalmasabbá a szurkolói élményt.
A főtámogatói szerződés ünnepélyes aláírásán Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója elmondta: „A Magyar Telekom büszke arra, hogy az egyik legsikeresebb és legnépszerűbb hazai sportegyesület partnere lehet. Nagyon örülünk annak, hogy hozzájárulhattunk a Ferencváros eddigi eredményeihez és ezáltal mintegy 1,7 millió, az FTC sporttevékenységét figyelemmel kísérő magyar életében jelenhetett meg a Telekom márka. Reméljük, hogy a támogatás kiterjesztése és a közösen indított aktív szurkolói program révén még több ember érzi át a sport fontosságát és még többen leszünk büszkék a sportban elért eredményeinkre“.
„A Fradi labdarúgó csapata évek óta a magyar futball élvonalában van. A siker a kemény munka mellett a szponzorok érdeme is, hiszen a támogatásukkal magas színvonalú körülményeket biztosíthatunk a sportolóinknak.“ – tette hozzá Kubatov Gábor, a Ferencvárosi Torna Club elnöke.
„Megtisztelő számunkra, hogy a Magyar Telekom, Magyarország vezető telekommunikációs szolgáltatója ismét bizalmat szavazott a klubunknak és most már nemcsak a férfi labdarúgás, hanem más, egyre sikeresebb és népszerűbb szakosztályaink is új támogatóra találtak. Bízunk benne, hogy együtt még többre leszünk képesek és több sportágban is egy még sikeresebb időszak veszi most kezdetét! Reméljük, ebben a szezonban visszahódítjuk a Magyar Labdarúgó Bajnokság dobogójának legfelső fokát is! “ – mondta Kubatov Gábor.
Kapcsolódó cikkek
- Xboxozó nyugdíjasok a PlayIT siófoki rendezvényén
- A Magyar Telekom 2018. második negyedéves eredményei
- Közel egy éven át szabálytalanul nyújtott szolgáltatást Ercsiben a Magyar Telekom
- Játszva tanítja az óvodásokat a Telekom augusztusi bónusz csatornája a JimJam
- Korlátlan zenehallgatás adatfogyasztás nélkül
- Egyre többen érik el a világhálót a Szupergyors Internet Programnak köszönhetően
- Szabó Melinda a Magyar Telekom új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese
- A telekom bemutatta az első Magyarországi, valós körülmények között létrejött 5G kapcsolatot
- Az ABB értékes műszerekkel támogatja a BME szakmai oktatási tevékenységét
- Kedvet csinál a tanuláshoz és közösséget épít a digitális oktatás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.