Már lehet nevezni a webáruházak hiánypótló szakmai versenyére
Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.
A tavalyi évben is igen nagy sikert arató versenyre csaknem 200 webshop jelentkezett, melyek közül a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett az első helyezett, amely azóta is sikeresen működik. Az idei versenyre július 15-től már nevezhetnek azok a webáruházak, akik nem félnek megmérettetni magukat egy szakmai és üzleti etikai szempontból is magas rangú kezdeményezésben.
Mitől ennyire tiszta és igazságos a verseny? Háromszoros összeférhetetlenségi szabályzatot határoztak meg a szervezők. A versenyszabályzat előírja, hogy:
- nem vehet részt a versenyben olyan webshop, amellyel akár személyes, akár üzleti kapcsolatban áll a szervező, a Complexpress Logisztika Kft.
- a szervező cég nem delegálhat tagot a zsűribe.
- a zsűrinek nem lehet olyan tagja, akivel a Complexpress üzleti kapcsolatban áll.
A versenyre bármelyik hazai webáruház benevezhet, ugyanis itt a fő szempont nem az, hogy kicsi vagy nagy, most indult vagy már régóta jelen van a piacon. Az egyetlen kőbe vésett szabály az, hogy a verseny tisztaságának megőrzése érdekében nem fogadják el olyan webáruházak nevezését, melyek a Complexpress Logisztika Kft.-vel üzleti vagy annak alkalmazottaival rokoni kapcsolatban állnak. De milyen kritériumok alapján választják ki a dobogósokat?
Az Év Webshopja versenyt igazán egyedivé pont az teszi, hogy az előkelő helyezéshez nem az számít, hogy mekkora a webáruház forgalma, a látogatottsága, milyenek a népszerűségi mutatói vagy az, hogy mikor indult. A zsűri kizárólag szakmai szempontok szerint értékel, úgy, mint pl. az áttekinthetőség, dizájn, technikai megoldások, vásárlásösztönzés, innováció, webergonómia vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége, de leginkább maga a vásárlói élmény.
A jelentkezők listáját első lépcsőben 25 webshopra szűkítik le, így ezek az indulók kerülnek be a döntősök közé. Ezután közülük fogja a független szakmai zsűri kiválasztani az első három helyezettet, akik ismert szponzorok által felajánlott, egyenként is többszázezer forint értékű díjakban részesülnek majd. A zsűri minden évben az e-kereskedelem és az azt támogató különböző szakterületek szakértőiből áll.
„Azt gondoljuk, hogy a számok magukért beszélnek. A hozzánk érkezett rendkívül pozitív vélemények - mind a szponzorok, mind az elindult webshopok, mind a zsűri részéről - pedig csak még jobban megerősítettek minket abban, hogy erre a versenyre az online kereskedői szakmának nagy szüksége van. Büszkeséggel tölt el, hogy már harmadjára startol el az Év Webshopja verseny és izgatottan várjuk, hogy idén hányan indulnak a címért.” – mondta el Rácz Péter, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezető tulajdonosa és a díj alapítója.
A versenyre díjmentesen lehet nevezni, az egyetlen megkötés a megfelelő regisztráció a www.az-ev-webshopja.hu oldalon. A nevezési időszak 2019. július 15-től 2019. augusztus 31-ig tart. Az oldalon emellett minden információt megtalálnak az érdeklődők a verseny részleteiről, a zsűritagokról, a szponzorokról és a tavalyi győztesekről is.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- Magyar startup sikere az e-commerce piacon
- Aki lemarad, az tényleg kimarad?
- Folytatódik az e-kereskedelmi piac konszolidációja
- Van kedvenc webáruházad?
- Friss online kiskereskedelmi számok – 2018
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.