A HONOR az okoseszközök használatát vizsgálta

forrás: Prím Online, 2020. március 10. 16:40

A Honor a Canalys piackutató céggel készített kutatásában az okoseszközök használatát és az ezekből felépülő ökoszisztémák adaptációját elemezte. A kutatás*  tárgyául szolgáló ökoszisztémák eszközöket, szoftvereket és szolgáltatásokat foglalnak magukban, amik egymáshoz kapcsolódva alkotják meg a felhasználót körülvevő rendszert. 

 A Honor termék-és szolgáltatásfejlesztésekkel igyekszik tovább erősíteni az elkötelezettségét egy intelligens eszközökön keresztül összekapcsolt világ megalkotása iránt. A kutatás is alátámasztja a hordozható, intelligens eszközök iránti igény növekedését, a Honor pedig több eszközre kiterjedő felhasználói élménnyel, az 1+8+N**  stratégiájával reagál ezen igényekre, kényelmesebbé és hatékonyabbá téve az életet.

 

A riport előrejelzése alapján 2023-ra a leszállított okoseszközök száma világszinten meghaladja a 3 milliárd darabot, ideértve az okostelefonokat, a számítógépeket, a táblagépeket, a viselhető karkötőket, az okoshangszórókat és fülhallgatókat. Az európai piac a 2023-ra várható 500 millió darabos szállítással a teljes mennyiség 17%-át veszi fel, ezzel Kína és az Egyesült Államok után a harmadik legnagyobb szereplő. 

 

 

2020 és 2023 között átlagosan évente 3,5%-kal nő az európai okoseszköz-piac a várakozások szerint. A leggyorsabb növekedés az okoshangszórók (10,9%) és okosfülhallgatók piacán várható (9,2%). 

 

Közép- és Kelet Európára nézve az okostelefonok piacán 3%-os éves növekedés várható 2020-tól, ami így 2023-ra eléri a 91 millió leszállított darabot. közül kiemelkedik az okos fülhallgató, minden leszállított 100 darab okostelefonra 36 darab fülhallgató jut. A növekedés várhatóan abból ered majd, hogy a felhasználók a telefonvásárláskor kapott fülhallgatóikat vezeték nélküli termékre cserélik a jobb hangminőség és a kényelem érdekében. A Honor ezekre az igényekre reagálva hamarosan hazánkban is bevezeti újabb vezeték nélküli fülhallgatóját, a Honor Magic Earbuds-t.

 

 

A felhasználói szokások felméréshez négy országban több mint 4000 fő részvételével végeztek kutatást. Ennek során olyan kérdésekre keresték a választ, mint hogy hány eszközt használnak egyidejűleg a felhasználók, illetve milyen feladatokat végeznek tipikusan egy adott eszközön. A mindennapok során a legfontosabb okoseszköznek az okostelefon bizonyult, a legkevésbé fontosnak pedig az okoshangszóró. A vezetéknélküli fülhallgatók, az okosórák és az okoskarkötők is megelőzik a táblagépeket a megkérdezettek fontossági sorrendjében. 

 

A válaszadók 41%-ánál egynél több okoseszköz van munka közben vagy útközben. Ez a szám 68%-ra nő az otthoni tartózkodás esetén. Ez is alátámasztja a hordozható, intelligens eszközök iránti igény növekedését.

 

Az okosórák és okoskarkötők vásárlásának legfőbb okai a sporttevékenység és az általános jóllét támogatása (56%), új okosfunkciók kipróbálása (18%) és értesítésekhez való gyorsabb, egyszerűbb hozzáférés (18%). Az okosfülhallgatókat elsősorban kényelmi okokból (48%), másodsorban jobb hangzás (20%), harmadsorban pedig a plusz funkciók (15%) miatt vásárolják.

 

________________

*  A kutatás 2020 februárjában készült; https://www.hihonor.com/global/all-scenario-intelligent-living-whitepaper/

**  A Honor IoT (Internet on Things) stratégiája. A koncepció 1 okostelefont, 8 okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékek széles választékát foglalja magában.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59