MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
A kormányzati programok még hatékonyabb támogatásának érdekében az MKB VideóBANK szolgáltatás már nemcsak lakossági, hanem vállalati ügyfelek számára is elérhető. Az MKB vállalati bankárai személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel – a jelenlegi egészségügyi helyzetnek megfelelve: a személyes érintkezés mellőzésével – állnak az ügyfelek rendelkezésére.
Az MKB VideóBANK a pénzintézet digitális fejlesztési programjának tervezett lépése volt, azonnali bevezetését a pandémiahelyzet indokolta. A lakossági ügyfelek április 7-e óta – jelentős érdeklődést tanúsítva – használják a szolgáltatást, amelyet a mai naptól vállalati ügyfelek is igénybe vehetnek. Az MKB tanácsadói élő beszélgetés során pontosítják a hiteligényt, adnak tájékoztatást a lehetséges konstrukciókról és az államilag támogatott hitellehetőségekről. A gyors, előzetes hitelképesség-vizsgálatot követően az érdeklődők el is indíthatják igénylésüket.
Az MKB Banknál hétfő óta elérhető NHP Hajrá konstrukció 1500 milliárd forint keretösszegében kis- és középvállalatok számára, akár 20 éves futamidővel, 1 millió forinttól indulva, legfeljebb 20 milliárd forint összegben kínál – rendkívül kedvező forrás mellett – különböző hitelkonstrukciókat, melyek elindítása az MKB VideóBANKon keresztül is lehetséges.
Az MKB VideóBANK használatával a hitelezési folyamat gyorsabb, kényelmesebb, tovább csökkenthető általa a fiókokban történő személyes ügyintézés.
Az MKB VideóBANK munkanapokon 8:00 és 16:30 között érhető el, használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: "Már az MKB VideóBANK indulásakor is jeleztük, hogy további szolgáltatások bevezetésére készülünk és ma fontos mérföldkőhöz érkeztünk a vállalati hiteltanácsadás elindításával. A jelenlegi krízishelyzetben kritikus, hogy a kis- és középvállalatok minél gyorsabban és minél kevesebb személyes kontaktus nélkül juthassanak forráshoz a digitalizáció segítségével. A finanszírozási konstrukcióink iránt érdeklődő vállalatok mától otthonról érdeklődhetnek, kaphatnak személyes tanácsadást és indulhatnak el a forrásszerzés útján."
Kapcsolódó cikkek
- Koronavírus: hasonló digitalizációs problémákkal küzdenek a magyar és az amerikai cégek
- Harminc százalékkal gyorsíthatja a gyártási folyamatokat egy magyar-osztrák konzorcium fejlesztése
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- NAK TechLab – Az innovatív megoldások keresése nem állhat meg!
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- A Volkswagen a Siemens támogatásával fejleszti elektromos autóinak digitalizált gyártását
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Már a biztosítók is nekünk kedveznek
- Az első digitális egészségügyi konferencia tanulságai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.