Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában

forrás: Prím Online, 2021. november 22. 12:39

Az Oracle infrastruktúra szolgáltatása (Oracle Cloud Infrastructure, OCI) jelentős előrelépést tett az elmúlt években. Az utóbbi négy negyedévben például az OCI több száz új szolgáltatással bővült és felhasználóinak száma is óriási növekedést mutat. A Gartner nemrégiben kiadott Solution Scorecard-jában az észak-amerikai felhőszolgáltatók között az Oracle-t a harmadik helyre sorolta, leváltva ezzel a Google Cloud Platformot, amely az elmúlt öt évben ezt a helyet birtokolta.

Ez az elemzői értékelés annak az eredménye, hogy egyre több jelentős szervezet, mint például a Deutsche Bank, a Telefonica Brasil, a Pernod Ricard, Utah állam, a Nissan, a 8x8, a Zoom, az Experian, a Red Bull Racing Honda, a Thomson Reuters, a Verizon és a McDonald's egyre több kritikus munkaterhelését helyez az OCI-ba.

 

Íme néhány fontos részlet a Gartner Scorecardból:

  •   Egymás után két évben is az Oracle-nek nőtt a legnagyobb mértékben a pontszáma, a 2020-as 62%-ról idén 78%-ra ugrott, megelőzve a Google Cloud Platformot.
  •   Az OCI a top 3-ban végzett, az AWS és az Azure mögött, a Gartner mérés szükséges kritériumainak 90%-át teljesíti.
  •   Emellett az OCI tökéletes pontszámot kapott a Compute, Storage, a Networking és a Software Infrastructure kategóriákban, a Gartner pedig tanulmányában kiemelte: "Az OCI az elmúlt évben százalékosan több új funkcióval bővült, mint bármely más szolgáltató ezen a piacon".

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59