Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
Az Oracle infrastruktúra szolgáltatása (Oracle Cloud Infrastructure, OCI) jelentős előrelépést tett az elmúlt években. Az utóbbi négy negyedévben például az OCI több száz új szolgáltatással bővült és felhasználóinak száma is óriási növekedést mutat. A Gartner nemrégiben kiadott Solution Scorecard-jában az észak-amerikai felhőszolgáltatók között az Oracle-t a harmadik helyre sorolta, leváltva ezzel a Google Cloud Platformot, amely az elmúlt öt évben ezt a helyet birtokolta.
Ez az elemzői értékelés annak az eredménye, hogy egyre több jelentős szervezet, mint például a Deutsche Bank, a Telefonica Brasil, a Pernod Ricard, Utah állam, a Nissan, a 8x8, a Zoom, az Experian, a Red Bull Racing Honda, a Thomson Reuters, a Verizon és a McDonald's egyre több kritikus munkaterhelését helyez az OCI-ba.
Íme néhány fontos részlet a Gartner Scorecardból:
- Egymás után két évben is az Oracle-nek nőtt a legnagyobb mértékben a pontszáma, a 2020-as 62%-ról idén 78%-ra ugrott, megelőzve a Google Cloud Platformot.
- Az OCI a top 3-ban végzett, az AWS és az Azure mögött, a Gartner mérés szükséges kritériumainak 90%-át teljesíti.
- Emellett az OCI tökéletes pontszámot kapott a Compute, Storage, a Networking és a Software Infrastructure kategóriákban, a Gartner pedig tanulmányában kiemelte: "Az OCI az elmúlt évben százalékosan több új funkcióval bővült, mint bármely más szolgáltató ezen a piacon".
Kapcsolódó cikkek
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Elérhető az iparág leggyorsabb, Oracle adatbázis futtatására szolgáló rendszerének új verziója
- Elérhető az Oracle programozási nyelvének legújabb verziója
- Az Oracle ingyenes Oracle Cloud Infrastructure képzést és vizsgalehetőséget kínál
- Az Oracle vállalta, hogy 2025-re világszerte megújuló energiára vált
- Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
- Jól teljesített az Oracle
- Az ellátási lánc nagymenői között a Schneider Electric
- A magyarok közel kétharmada már a felhőben tárolja az adatait
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.