Megvan Magyarország legjobb csomagolása
Az autóipari beszállítóként működő, móri székhelyű 800 fős ADIENT Hungary Kft. Mór2-es gyára nyerte az idén a HUNGAROPACK csomagolási versenyt. Az elismerés egyben továbbjutást is jelent a világverseny WPO (World Packaging Organisation) nemzetközi fordulójába, ahol hazánkat képviselik.
Nyertes projektjük lényege egy olyan, korábban még sehol nem alkalmazott forradalmi raklap-megoldás, amely összepárosított műanyag talpakból és hullámpapír lemezből áll. A csomagolás nagy előnye, hogy 100%-ban újrahasznosítható, így rendkívül környezetbarát.
„A fa és papír árának emelkedése miatt fontosnak tartottuk, hogy kifejlesszünk egy olyan új dobozt, ami amellett, hogy költséghatékony, megfelel a műszaki elvárásoknak.” – tudtuk meg Tóth Zoltántól, aki a projekt irányításáért felelt.
Napjainkban a pandémia és az alapanyaghiányok a csomagolóipart is nagymértékben befolyásolják. Az ADIENT világvezető autóülés-gyártó vállalatként kiemelten érintett a témában. Magyarországi Mór2-es gyáregységükben a hegesztési, festői és összeszerelési munkálatok során előállított termékeket nagy mennyiségben szállítják fa raklapból és papírból álló dobozokban a tengerentúlra.
A díjazott csapat tagjainak összetétele vegyes: göngyöleg koordinátorok, termelésben dolgozó munkatársak, CI szakemberek és a csomagolóanyag beszállító partner munkatársai közül kerültek ki.
Az új raklap-megoldás számos pozitív tulajdonsága mellett nagyon fontos tényező, hogy a doboz rendkívül költséghatékony az elődjéhez képest, tehát nagymértékű megtakarítást is eredményez a vállalat számára.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- Aggodalommal vegyes optimizmus az autóiparban
- Minden harmadik magyar tervez valamilyen okosotthon megoldást
- Rekordszámú versenyző a 2021-es e-Hód informatikai versenyen
- Egy platform számos feladathoz
- Cseh fejlesztésű interaktív játék tarolt az idei Ország Játéka versenyen
- A Deutsche Bahn az ABB vontatási technológiáját választotta
- Közeleg a 31. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Verseny beadási határideje
- Kapcsoló egy fenntarthatóbb jövőhöz
- Európa második legnagyobb akkumulátorgyártója kíván lenni Magyarország
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.