A Skanska elindította ESG+ elnevezésű irodai programját
Az ESG+ egy olyan szolgáltatáscsomag, amelyet a Skanska fejlesztett ki üzletemberekkel folytatott megbeszélések alapján. Célja az üzemeltetés támogatása és a csapatok hatékonyságának növelése, különös tekintettel a környezetvédelmi irányelvekre és a munkavállalók jóllétére. A meglévő és a potenciális bérlők egyaránt részesülhetnek a svéd ingatlanfejlesztő szakértelmében, sokféle területen – a felhasználóbarát terek kialakításától kezdve a karbonlábnyom kérdésein át az ESG-vel kapcsolatos jelentésekig.
“A gyorsan változó piaci környezetben, a fenntarthatósággal szembeni egyre magasabb elvárások mellett már nem elég csupán irodatereket kínálni. Valódi hozzáadott értéket kell teremteni, amihez teljes körűen figyelembe kell venni az ügyfelek igényeit. Az ESG+ szolgáltatáscsomagunk olyan eszköz, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy arra összpontosíthassanak, ami a legfontosabb számukra: cégük növekedésére és munkavállalóik egészségének és jóllétének megteremtésére. Ez a szolgáltatás az európai, skandináv és amerikai piacokon szerzett sokéves tapasztalatunk eredménye, ami lehetővé teszi számunkra, hogy ajánlatunkat a különböző ügyfelek valós igényeihez és elvárásaihoz igazítsuk – mert jól ismerjük őket. Végeredményben ez egy befektetés mindannyiunk jobb jövőjébe” – mondta Cseke Amarilla, a Skanska kereskedelmi fejlesztési üzletágának Magyarországért felelős bérleti és vagyonkezelési vezetője.
A Skanska ajánlata több területre összpontosít. Lehetővé teszi a legmagasabb ESG-szabványoknak megfelelően tervezett munkahelyek teljes potenciáljának kiaknázását. Tartalmazza a fenntartható iroda-használatra vonatkozó tanácsadást és oktatást, például könnyen érthető módon bemutatja a bérlők számára, hogyan csökkenthetik a víz- és energia fogyasztást. Segít az irodahasználattal kapcsolatos költségek ellenőrzésében és optimalizálásában is. A szolgáltatás nagyon fontos része az ESG+ ajánlat keretében nyújtott információs csomag is, amely nagyszerű támogatást nyújt a nem pénzügyi jelentések elkészítéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- Személyre szabottan kimutatja a munkavállalók szén-dioxid kibocsátását egy forradalmian új fejlesztés
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
- A K&H piacvezető a Euromoney pénzintézeti rangsorában
- A 2024-es Samsung televíziók csökkentett szén-dioxid-kibocsátását ismerték el
- Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus
- Üzleti reggelit szervezett az ABSL Hungary és a Colliers
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.