51 millió forint nyereséget ért el október végéig a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft Számítástechnikai Nyrt. 600 millió forint árbevételt és 51 millió forint adózott nyereséget ért el az idén az első tíz hónapban - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde honlapján csütörtökön.
Tavaly ugyanebben az időszakban 462 millió forint árbevétele és 1,4 millió forint nyeresége volt az ügyviteli szoftvereket fejlesztő cégnek.
A társaság részvényeinek október 30-i tőzsdei bevezetésekor a cég alapító tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója, Kulcsár Tibor úgy nyilatkozott, hogy 2009-ben 800 millió forint bevétel várható.
A magyar számviteli szabályok alapján készült, nem konszolidált adatok szerint az első tíz hónap üzemi nyeresége közel 41 millió forint volt, pénzügyi tevékenységből pedig 23 millió forint nyeresége származott a cégnek. Az adózás előtti eredmény megközelítette a 64 millió forintot.
A 60 millió forint jegyzett tőkéjű társaság saját tőkéje meghaladja a 151 millió forintot.
A Kulcs-Soft részvényeit a Budapesti Értéktőzsde "B" kategóriájába vezették be. A 10 forint névértékű papírok csütörtökön 858 forinton forogtak, 10 forinttal magasabban az előző napi záróáruknál.
Kapcsolódó cikkek
- A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
- Kulcs-Soft - Libra Szoftver stratégiai együttműködés
- Nőtt a Philips profitja a negyedik negyedévben
- IBM: a vártnál magasabb negyedéves profit
- A Kulcs-Soft a teljes nyereségét osztalékfizetésre fordítja
- Red Hat: a 2010-es pénzügyi harmadik negyedévben 18 százalékos árbevétel-növekedés
- Kulcs-Soft: 709 millió forint árbevétel november végéig
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel
- Növekvő bevétel és profit a Deutsche Telekomnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.