Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei
Kihirdették a Vodafone Magyarország és a Kreatív közös, „Ready” elnevezésű pályázatának nyerteseit: az üzleti kategória öt alkategóriájában összesen 11, míg az egyéni kategóriában 1 pályamunkát díjaztak. A Ready pályázattal a Vodafone és a Kreatív célja az volt, hogy ösztönözze, és elismerje azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik a legjobban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz. Az üzleti kategória fődíját egy olyan vállalkozás vitte haza, aki egyik napról a másikra alakította át családi turisztikai cégét babakocsi mosodává, míg az egyéni kategória győztese, egy rendkívül nehéz helyzetben is talált célt magának: adománygyűjtő akciót szervezett leukémiás gyermekek részére.
Az elmúlt hónapok eddig nem látott kihívások elé állították az egész társadalmat – magánszemélyeket és az üzleti élet szereplőit egyaránt. Ezek leküzdése nagyfokú rugalmasságot és sokszor emberfeletti teljesítményt igényelt – az így megvalósított megoldásokat, szolgáltatásokat, újításokat és élettörténeteket szerette volna összegyűjteni és elismerni a Vodafone és a Kreatív „Ready” elnevezésű pályázata.
Az üzleti pályázók olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal nevezhettek, amelyek segítettek 2020 első felében működésük fenntartásában, vagy eredményeik növelésében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek. A szakmai zsűri összesen 11 bronz, ezüst vagy arany díjat osztott ki az 5 alkategóriában, valamint a kis- és középvállalkozások fejlődésének támogatására 1 fődíjas vállalkozást is kiválasztott a 100 fő alatti létszámmal rendelkező pályázók között.
A díjazott megoldások között számos inspiráló történetet ismerhettek meg a zsűri tagjai, így többek között a nehéz helyzetbe került iparágak dolgozóinak munkakeresését segítő platformot, a digitális kisállat örökbefogadó rendszert, valamint az otthonmaradó szülőket segítő játékboltot.
A zsűri az üzleti kategóriában végül a Flora MiniWash történetét szavazta az első helyre, ez a vállalkozás egyik napról a másikra alakította át tevékenységét és lett családi turisztikai cégből babakocsi mosoda. Ők vihették haza a Vodafone Magyarország által felajánlott nyereményeket: egy Lenovo Ideapad laptopot, business coaching szolgáltatást és 100.000 Forint értékben szabadon választható kurzusokat a Udemy.com oldalán.
„A Ready pályázattal olyan vállalkozásokat és magánszemélyeket szerettünk volna díjazni, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Úgy gondolom, hogy a Flora MiniWash-ről mindez kétség kívül elmondható, hiszen egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásukat, ráadásul mindezt profi módon és a tőlük megszokott magas minőségben. Bízom benne, hogy a nyereménnyel hozzájárulhatunk jövőbeli üzleti sikereikhez – akár turisztikai vállalkozásként, akár babakocsi mosodaként érik el ezeket.” – mondta el Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.
„A Ready verseny pályázói és különösen a nyertesei megmutatták, hogy egy váratlan helyzetre hogyan tudnak gyors és adekvát üzleti választ adni. Az ötleten és új irányon túl azt is megmutatták, hogyan tudták a vállalat összes dolgozóját az ügy mellé állítani és a kisebb-nagyobb szervezeteket agilisan átalakítani, hogy együtt, közösen tudják elérni az új üzleti célokat. Zsűritagként nagy élmény volt ilyen megoldásokkal találkozni, és látni, hogyan indultak el vállalatok sokféle új úton.” – mondta Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.
A pályázat másik kategóriájában egyéni pályázók indulhattak, akik esetében olyan élettörténeteket vártak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálók lehetnek mások számára is. Az egyéni kategória győztese Derecskei Zoltán lett, akinek a pandémia miatt minimálisra kellett csökkentenie fizikai kontaktusait, ugyanis éppen ekkor épült fel egy hosszú betegségből és egy transzplantációból. A történtek hatására a kerékpározásba menekült, ami annyira pozitív hatással volt rá, hogy egy kerékpáros közösségi oldalt is létrehozott és adománygyűjtő akciót szervezett leukémiás gyermekek részére. Zoltán nyerte a Huawei P30 mobiltelefont, a Life coaching szolgáltatást, és 100.000 Forint értékben szabadon választható online kurzusokat a Udemy.com oldalán.
„Szeretnénk minden pályázónak megköszönni, hogy megosztották velünk történetüket. Nagyon jó volt olvasni a cégek ötletes digitális megoldásait, és hogy milyen talpraesetten változtattak sokan karriert, valósították meg régi álmukat és milyen bátorsággal fogtak bele valamilyen új kezdeményezésbe. Gratulálunk valamennyi pályázónak és díjazottnak!” – mondta el Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.
A pályázat részleteiről, a többi díjazottról és a zsűri tagjairól az alábbi linken tudhat meg többet.
Kiemelt hír
HotelMentor.ai: Magyar innováció, amely új korszakot nyit a szállodaiparban
A Miskolci Egyetem „Adatvezérelt és fenntartható vállalat” konferenciáján mutatkozott be a HotelMentor.ai – egy úttörő, magyar fejlesztésű mesterségesintelligencia-platform, amely átfogó megoldást kínál a szállodaipar legfontosabb kihívásaira. A rendszer a több évtizedes szakmai tudást ötvözi a legkorszerűbb technológiával, új fejezetet nyitva a hazai és nemzetközi vendéglátás digitalizációjában.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- 320 digitális eszközzel segíti az oktatást a Vodafone Alapítvány
- Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához
- Az IoT jelenti az üzleti siker kulcsát
- Digitális oktatást támogatja a Vodafone és a Mozaik Kiadó közös szolgáltatása
- Hamarosan százezrek használhatják Budapesten a Vodafone 5G szolgáltatását
- 2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Médiatanács: jó eséllyel pályázhat a Klubrádió a Budapest 92,9 MHz frekvencia pályázatán
- Ismét lehet pályázni az ABB Női Mentorprogramjára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tartsd meg az értékes pillanatokat a Honorral!
Az ünnepi időszakban a személyes kapcsolatok még különlegesebb jelentőséget kapnak. A HONOR legújabb kampánya a valódi emberi kapcsolatok erejére és a támogató technológia szerepére hívja fel a figyelmet. A kampány középpontjában a márka 2025 legnépszerűbb készülékei állnak: a prémium kategóriás, összehajtható HONOR Magic V5 és a sokoldalú HONOR 400 széria.
Eljött az AI-ügynökök kora: így alakítják át a vállalati működést
A vállalati döntéshozók számára ma már természetes az AI használata, ám továbbra is nyitott kérdés, miként építhető be a technológia úgy a mindennapi folyamatokba, hogy valódi, mérhető üzleti értéket teremtsen. Az OpenText szakértői szerint ezt a problémát az önálló működésre képes AI-ügynökök oldhatják meg: ezek a megoldások a vállalat teljes, intelligens AI-rendszerek által rendezett adatvagyonára támaszkodva képesek komplex feladatok elvégzésére és irányítására – akár a kibervédelemben, akár a szoftverfejlesztésben.
Magyar CEO nyerte az év adatvezérelt marketingdíját Európában
A magyar tulajdonú MarketingLens Ltd. ügyvezetője nyerte el az EU Business News magazin idei „Data-Driven Marketing CEO of the Year 2025” díját. A kitüntetés azoknak az európai vezetőknek szól, akik kiemelkedő stratégiai gondolkodásukkal, vezetői képességeikkel és iparági innovációikkal bizonyították szakmai kiválóságukat.
Digitális polccímkék: a modern kiskereskedelem megbízható fegyvere
Az idei év mozgalmasnak bizonyult a kiskereskedelem számára: a változó fogyasztói hangulat, az erősödő verseny és a gyorsuló technológiai fejlesztések formálták a piacot. Ahogy közeledik az év végi vásárlási szezon, a pontos és gyorsan frissíthető árkommunikáció szerepe soha nem volt ennyire fontos. A digitális polccímkék ma már nem csupán modern újdonságnak számítanak, hanem a szektor egyik legmegbízhatóbb fejlesztésévé váltak.
Megérkezett a One UI 8.5: új korszak a Galaxy eszközökön
A Samsung bemutatta a One UI 8.5 bétáját, amely még egyszerűbbé teszi a kreatív tartalmak készítését és a biztonságos kapcsolattartást a vállalat okoseszközein. Az új verzió célja, hogy kevesebb erőfeszítéssel, hatékonyabban dolgozhassanak a felhasználók, miközben olyan fejlesztéseket kapnak, amelyek javítják a teljesítményt, könnyebbé teszik az eszközök kezelését és fokozzák a biztonságot.
Támogatott rovatok
Biztonságtechnika
Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny?
A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.
IT
Milliárdos növekedés előtt: a közép-európai adatközponti piac jövője
A közép-európai adatközponti piac évről évre jelentős növekedést mutat, és az évtized végére a forgalom akár a 7 milliárd dollárt is meghaladhatja. A növekedés egyik kulcsfontosságú központja Prága, amely stratégiai szerepet tölt be Németország, Ausztria, Lengyelország, Szlovákia és Magyarország irányába. A régiós adatközpontok a magyar vállalatok számára vonzó alternatívát kínálnak az adatbiztonság, az alacsony késleltetés és a forintban kiszámítható költségek miatt.
Digicam
Nikon: tükör nélküli videókészítő szett
A Nikon ma bemutatja a videó- és tartalomkészítők számára egyaránt megfelelő első tükör nélküli videókészítő szettjét – a Nikon Z 6 Essential Movie szettet. A készlet biztosítja az igazán lényeges összetevőket a gyors videófelvételhez, és az alapvető eszközöket a kiváló minőségű videók készítéséhez.
Infogazdaság
A DPD csomagjai már a GLS automatákból is átvehetők
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a hazai logisztikai piac: a GLS Hungary megnyitotta csomagautomata-hálózatát más szolgáltatók számára, és az első partner, aki csatlakozik ehhez a rendszerhez, a DPD Hungary. Ennek köszönhetően a jövőben a DPD által szállított csomagok jelentős része már a GLS automatákból is átvehető lesz. A partnerség nemcsak a vásárlói kényelem növelését szolgálja, hanem hatékonyabbá teszi a csomagátvételt, és hozzájárul az e-kereskedelem növekvő igényeinek fenntartható kielégítéséhez.
Pályázatok
December 15-én éjfélkor zárul ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
December 15-én éjfélkor zárjuk ’Az Év Honlapja’ 2025 pályázatot. Itt az utolsó lehetőség, hogy weboldaladdal, applikációddal vagy digitális megoldásoddal bekerülj Magyarország legkiválóbbjai közé.
Cikkgyűjtő
Legfrissebb híreink
Tartsd meg az értékes pillanatokat a Honorral!
A DPD csomagjai már a GLS automatákból is átvehetők
Milliárdos növekedés előtt: a közép-európai adatközponti piac jövője
legfrissebb cikkei
legfrissebb programok
Shutter Encoder 19.7
A Shutter Encoder egy ingyenes, nyílt forráskódú multimédiás konvertáló‑ és szerkesztőprogram, amely videók, hangfájlok és képek átalakítására alkalmas. Gyakorlatilag bármilyen formátumot támogat, és lehetővé teszi fájlok konvertálását, vágását, kódolását, feliratok kezelését, vízjelezést, képszín‑ és színprofil‑átalakítást stb.
ChrisPC Win Experience Index 7.25.1205
A program célja, hogy visszahozza a régi Windows Experience Index (WEI) értékelő rendszert az újabb Windows-verziókra, ahol már alapesetben nincs grafikus WEI‑felület. Egy kattintással lefuttathatod a tesztet, és megkapod a géped főbb alkatrészeinek (CPU, RAM, tárhely, grafika stb.) értékelését. Gyors áttekintést ad arról, hogy mennyire erős a számítógép hardvere.
FTP Rush 3.6.5
Az ingyenes fájlátviteli szoftver segít a különböző fájlok mozgatásában helyi gazdagépről szerverre vagy fordítva, vagy szerverről szerverre. Az FTP, FTPS, és TFTP kapcsolatok mellett támogatja a Google Drive, DropBox, OneDrive és Amazon S3 szolgáltatásokat is.

