Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
19. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen rekordszámú, összesen 289 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 80 pályaművet díjazott. Az Év honlapja Abszolút díj győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
„Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy az első három legfontosabb marketing eszköz egyike a honlap. Ez a trend a 2020-as évben rendkívüli módon felerősödött. A hazai specializált digitális ügynökségek és webfejlesztő csapatok is továbbfejlesztették digitális eszközeiket. Ennek eredményeképpen számos kimagasló és szakmailag igényes pályázatot díjazhatott a szakmai zsűri!” - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a legtöbb nevezés a Szolgáltatás (35), az E-kereskedelem (37), illetve Az Év applikációja (16) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, a Márkasite vagy a Kormányzat kategóriában is.
‘Az Év Honlapja’ díjat nyert el többek között a Színház TV, a DokiApp, a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Bár weboldala, az Együtt az Autistákért Alapítvány, de elismerést kapott a NetPincér, a Borostyánfal, a Shoprenter.hu oldalai mellett a Turbó Diéta, a Miskolc Megye Jogú Város oldala, valamint a Sóstó Székesfehérvár Természetvédelmi Terület és Látogatóközpont honlapja, a DesignAkadémia, Büntetés-végrehajtás Gyere a hűvösre toborzó weboldal, a Baumit, valamint a Négyházmajor online csemegebolt, a Hello Positive Adamsky és a mateking.hu weboldala is.
“Az Év honlapja Abszolút díj” győztese a “Hello Positive Adamsky” lett.
A Közönségdíjat több mint 11 573 szavazattal az Szerszamkell.hu weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron hetedik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak!
Gratulálunk a nyerteseknek!
A díjazottak teljes listája a következő linken érhető el: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2020
Kapcsolódó cikkek
- Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
- Új európai online piactér indult
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- 5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora
- A DokiApp-ot választották az év applikációjának
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
IT Fitneszteszt 2024 - idén is megmérik a régió diákjainak digitális készségeit
Idén Magyarország, Csehország, Szlovákia, Lengyelország és Ukrajna részvételével zajlik a régió nagyszabású, online digitáliskészség-felmérése, az IT Fitneszteszt. Az elsősorban az általános iskola végzős diákjait és a középiskolás korosztályt célzó felmérés nem csupán a kitöltők számára nyújt valós képet a szórakozáson túl a tanulás és más hétköznapi online feladatvégzés terén szerzett gyakorlati ismereteikről, eredményeinek összesítése tanáraik, illetve a szakpolitikusok munkáját is segítheti azáltal, hogy fény derül erősségeikre és a fejlesztendő területekre egyaránt.
A HONOR leleplezte a vadonatúj HONOR 200 Lite-ot
Már Magyarországon is kapható a vadonatúj HONOR 200 Lite. A sokoldalú okostelefon a felhasználók igényeihez igazodik: kiváló portréfotózási képességekkel, bámulatos kijelzővel, remek hardverrel, elegáns kialakítással és stabil felhasználói élménnyel érkezik.
Indul az emberszabású robotok sorozatgyártása
Már jövőre megindulhat az első ipari célú humanoid robotok sorozatgyártása. Ezekkel az eszközökkel a manuális tevékenységek több mint fele automatizálható. Az emberszabású robotok bevezető ára 80.000 euró körül várható, de így is nagyjából másfél év alatt megtérül egy ilyen beruházás – mutatta ki tanulmányában a stuttgarti központú Horváth csoport, amelynek magyarországi tagja az IFUA Horváth.
KPMG: Az energiaipar sem ússza meg a genAI bevezetését
Óvatosak a generatív mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán az energiaipari vezetők. A KPMG Global Energy CEO Outlook legutóbbi kutatása szerint a vezérigazgatók a jelenlegi ingatag geopolitikai és politikai helyzetben is bizakodóak a növekedési kilátásokat illetően, a befektetések terén pedig legfőbb prioritásuk a generatív mesterséges intelligencia. Lelkesedésüket mérséklik azonban az etikai problémák és a kiberbiztonsági kockázatok. A kutatásból az is kiderül, hogy a vezérigazgatók az ESG-t ma már az üzleti siker egyik alapjának tartják.
A műanyaghulladékot a felére csökkentették az ABB finnországi gyárában
A hulladékok újrahasznosítására irányuló innovatív eljárások bevezetésével az ABB finnországi Porvoóban találha-tó gyártóüzeme 50 százalékkal csökkentette a vegyes műanyaghulladék mennyiségét, és 2023-ban közel 20 száza-lékkal javította az újrahasznosítás arányát. Az újrahasznosítási erőfeszítések fontos lépést jelentenek a Föld erőfor-rásainak megőrzése és az ügyfelek fenntarthatósági kötelezettségvállalásainak támogatása felé; ezen erőfeszítések 2024-ben 16 égerfa átlagos súlyának megfelelő mennyiségű polipropilént takarítanak meg.