Már a MOM Parkban is elérhetők az E.ON töltői
Áprilistól 16 új töltőponttal várják az elektromos autók tulajdonosait a MOM Park bevásárlóközpont parkolójában. A központ a korábbi töltőik cseréjével és a további új töltőkkel a megnövekedett ügyféligényekre reagált, hiszen az országos trendet követve a MOM Park látogatói közül is egyre többen rendelkeznek elektromos autóval. A nyilvános töltőket az E.ON telepítette és üzemelteti, és a DrivE.ON applikáción keresztül vehetők igénybe az alkalmazásban megszabott tarifáért. Az energiacég az itt elhelyezett e-töltőkkel együtt már közel 160 nyilvános töltőállomással rendelkezik.
Magyarországon az elmúlt egy évben a töltések száma 25 százalékkal, míg az erre fordított energia 30 százalékkal nőtt a nyilvános töltőállomásokon: tavaly összesen 7,1 gigawattóra (GWh) energiával „tankolták meg” autóikat a nyilvánosan elérhető töltőkön az elektromos autót vezetők. Ez derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) nemrég végzett kutatásából. A környezettudatos közlekedés és az e-mobilitás népszerűsítésében, valamint az ehhez szükséges infrastruktúra kialakításában az E.ON évek óta partnere a cégeknek, így a most átadott, MOM Parkban telepített töltőkkel együtt már közel 160-ra nőtt az energiacég által üzemeltetett nyilvános e-töltőállomások száma. Az autósok ráadásul az E.ON töltőin megújuló forrásból származó, teljes mértékben zöld energiával tölthetik autóikat.
„A minket körülvevő új energiavilágban kulcsfontosságú szerepet kapott az elektromos autózás, melyhez kapcsolódóan a szolgáltatások terén az élen járunk. Mindig örömmel tölt el bennünket, ha olyan partnerekkel dolgozhatunk, akik velünk együtt nyitottak a legújabb, legmodernebb zöld megoldásokra és élnek a technológiai fejlődés kínálta előnyökkel, melyhez mi a szakértelmet biztosítjuk” – mondta el az együttműködés kapcsán Sváb Kata, az E.ON E-mobilitási vezetője.
A MOM Park bevásárlóközpontban nemcsak a korábbi töltőket cserélték ki, de bővítették is az elérhető töltők számát a központ mélygarázsában, a P1 és a P2 szinteken.
„A MOM Park számára fontos a fenntarthatóság és a vásárlói igények teljes körű kiszolgálása, ezért is döntöttünk az elektromos töltőállomások bővítése és korszerűsítése mellett. A környezettudatos közlekedés vásárlóink körében is népszerű, amiben partnerek szeretnénk lenni; immár 16 korszerű töltőponton biztosítjuk a töltés lehetőségét elektromos autóval érkező látogatóink számára a bevásárlóközpontban való tartózkodás ideje alatt, ezzel is közösen ügyelve környezetünkre” - tette hozzá Szegedi Anna, a MOM Park marketing és PR igazgatója.
Az új töltőket az E.ON üzemelteti és a DrivE.ON mobilalkalmazáson keresztül vehetők igénybe a mindenkor érvényes tarifa ellenében. A DrivE.ON app számos kényelmes megoldást tartalmaz, amelyek megkönnyítik és tervezhetővé teszik az elektromos autóval közlekedők életét. Az alkalmazásban az autósok térképen kereshetik meg a töltőállomásokat és azonnal ellenőrizhetik is, hogy azok szabadok-e. Ha esetleg már foglalt, az applikációban található chatfunkció segítségével a töltőt éppen foglaló autóstól meg is érdeklődhetik, meddig használja az adott töltőpontot. Az alkalmazásban a fizetés kapcsán is több rugalmas megoldás közül választhatnak a felhasználók, így például akár az utólagos, havi elszámolás lehetőségével is élhetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Tények és érdekességek az ABB elektromos busz töltési megoldásairól
- Egyre több e-autót használnak a magyarok
- A Leadec Kft. támogatja az Audi Hungaria Zrt. fenntarthatósági céljait
- Már a századik e-töltőt is átadta az ALDI
- Tervezhető töltés és rugalmas fizetés
- Társasházak figyelem: közös e-töltő, külön elszámolás
- Lewis Hamilton is csapatot indít a jövőre induló Extreme E versenysorozatban
- Hogyan tovább, közlekedés?
- Fenntarthatóbb Genova a Siemens töltési infrastruktúrának és a Rampini e-buszoknak köszönhetően
- Így lehet még biztonságosabb az e-autózás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.