Médiatanács: 16,5 millió forint műszaki támogatás közösségi rádióknak és televízióknak
Kilenc közösségi és kisközösségi televízió és rádió több mint 16,5 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre – erről is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa e heti ülésén. A grémium nyertest hirdetett három vidéki rádiós médiaszolgáltatási lehetőség pályázati eljárásában, két eljárásban elvégezte az alaki vizsgálatot és véglegesített egy szombathelyi pályázati felhívást.
Három televízió és hat rádió nyert műszaki támogatást
A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat harmadik fordulójában a nyertesek összesen 16,52 millió forintot fordíthatnak stúdió-, hang-, fénytechnikai berendezések, műsorjel-átviteli és informatikai eszközök vásárlására. A televíziók közül támogatást kapott a pécsi Pannon Televízió, a Mezőtúri Városi Televízió és a Városi TV Mohács. A közösségi rádióknál a miskolci Európa Rádió és a Csillagpont Rádió, a veszprémi Mária Rádió Helikon, valamint a fővárosi 90.9 Jazzy Rádió pályázott sikerrel. A kisközösségi rádióknál a kiskunfélegyházai Rádió Smile és a székesfehérvári Táska Rádió kap segítséget.
Médiafelügyeleti és rádiós pályázatokkal kapcsolatos döntések
A tanács eredményt hirdetett a Székesfehérvár 99,8 MHz és a Tatabánya 102,4 MHz helyi vételkörzetű médiaszolgáltatási lehetőségek kereskedelmi jellegű, valamint a Törökszentmiklós telephelyű kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség használatára kiírt pályázati eljárásokban: előbbi kettőnél a Radio Plus Kft., utóbbinál a Rádió Horizont Kft. a nyertes. A grémium elvégezte a körzeti vételkörzetű Szeged 87,9 MHz kereskedelmi és a Nyíregyháza 100,5 MHz közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásokban a beérkezett pályázati ajánlatok alaki vizsgálatát. Előbbinél hiánypótlásra szólította fel a Radio Plus Kft.-t, utóbbinál pedig nyilvántartásba vette az Európa Rádió Nonprofit Közhasznú Kft.-t. Mindegyik esetben egyedül pályáztak a szolgáltatók. A tanács véglegesítette és közzéteszi honlapján egy Szombathely telephelyű kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség elvi használatára irányuló pályázati felhívását.
A testület a termékmegjelenítésre vonatkozó rendelkezések megsértése miatt rótt ki 50 ezer forintos bírságot a Balaton Televízió szolgáltatójára, mert áru megvételére való közvetlen felhívás hangzott el a vizsgált műsorszámban, illetve a szerződéses vállalások megsértése miatt összesen 40 ezer forintos bírságot szabott ki a zalaegerszegi és az egri Best FM szolgáltatójára.
Kapcsolódó cikkek
- Idén utoljára ült össze a Médiatanács
- Közel 125 millió forintból készülhetnek televíziós műsorok
- Jövőre is közel másfél milliárd forinthoz juthatnak a médiaszolgáltatók Médiatanács-támogatásokból
- Burkolt tévéreklámok miatt figyelmeztetett a Médiatanács
- Négy rádiós pályázaton hirdetett nyerteseket a Médiatanács
- NMHH: Még mindig nem tért vissza a reklámpiac a járvány előtti szinthez
- NMHH: 2021 első felében az új reklámok közel tizede a koronavírushoz kapcsolódott
- Rádiós döntések a Médiatanács ülésén
- Idén is pályázhatnak műszaki fejlesztésekre a közösségi rádiók és tévék
- Újabb budapesti körzeti rádiós frekvencia pályáztatását készíti elő a Médiatanács
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.