Utazzon el otthonában a KLM új VR élményével!
Mindig is vágyott arra, hogy otthonában, a fotelben ülve utazhasson el messzi, egzotikus tájakra? A KLM iFly virtuális valóság programjával ez többé nem álom, hiszen ki sem kell tennünk a lábunkat a lakásból ahhoz, hogy egy majdnem élethű utazási élménnyel legyünk gazdagabbak!
Az iFly VR 360 fokban rögzíti a világ legszebb helyeit, amelyeket a híres "Fearless Chef" Kiran Jethwa mutat be az érdeklődőknek. A háromrészes sorozat első részében Jethwa a thai dzsungelbe vezeti el a nézőket, ahol a világ leginkább figyelemre méltó kávébabját keresi.
„Az új alkalmazásával a KLM arra szeretné ösztönözni az embereket a legmodernebb technológiák segítségével, hogy felfedezzék a világot. A digitális iFly magazinunk emberek millióit éri el” – mondta Boet Kreiken, a KLM vásárlói élményért felelős elnökhelyettese.
Az első epizódban a nézők megismerhetik egy speciális, elefántok segítségével készülő kávé elkészítését a kávébab szüretelésétől kezdve – a VR élménynek köszönhetően a nézők úgy érezhetik, hogy szinte szemtől szemben állnak ezekkel a hatalmas állatokkal.
Az iFly VR élményét VR szemüvegen keresztül, tableten és telefonon is átélhetik azok, akik szívesen eveznének át folyókat, ünnepelnének az adott helyszín lakosaival, napoznának a tengerpartokon vagy simogatnának elefántokat.
A KLM következő iFly VR élménye Hawaii-ra viszi majd az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Prémium VR megoldást mutatott be a HTC VIVE
- Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód
- Az ABB bemutatja az áramhálózat tervezésének digitális jövőjét
- Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe
- Red Bull Air Race élmény a Google segítségével
- Ingyenes VR technológiás applikáció felújítóknak, építkezőknek
- A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
- VR-váró az Országos Sportegészségügyi Intézetben
- Virtuális valóság headset segíti a UPS sofőrök képzését
- Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.