T-DOC: A modern doktor – online rendel
Elindult a T-DOC, Magyarország legújabb és leginnovatívabb digitális egészségplatformja, mely optimális és minőségi megoldásokat nyújt napjaink egészségügyi kihívásaira. A cég a klasszikus telemedicina elemeket tovább gondolva, újabb funkciókkal és előfizetési logikával lépett a digitális egészségügyi piacra.
A T-DOC lehetőséget biztosít azon egészségügyi problémák megoldására, melyek nem igényelnek személyes vizitet, ezzel is csökkentve a járványhelyzetben jellemző magyar egészségügyre nehezedő nyomást. A páciens a T-DOC segítségével gyorsan és egyszerűen léphet kapcsolatba szakorvosokkal egy olyan platformon, mely számára a legoptimálisabb és legkényelmesebb.
Az év 365 napján, 12 órában elérhető telefonos orvosi ügyelet, valamint egészségügyi hotline várja mindazok hívását, akik gyorsan szeretnének orvossal konzultálni, vagy szeretnének iránymutatást kapni abban, hogy merre induljanak el egészségügyi problémájukkal. Szolgáltatásaik között szerepel még az üzenetküldő platformon alapuló orvosi chat és másodvélemény/távkonzultáció, valamint a mára már jól ismert orvosi videókonzultáció is. Hazánkban egyedülálló módon, egy platformon kínálja ezt a három a szolgáltatást egyszerre.
„A legtöbb betegség súlyossága, kimenetele és szövődményei attól is függnek, hogy a páciens milyen gyorsan és milyen ellátásban részesül. Éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy az egészségügyi problémával, nehézségekkel küzdő páciensek a lehető leggyorsabban eljussanak ahhoz a szakemberhez, aki tényleges és komplex megoldást képes nyújtani számukra. Célunk továbbá az is, hogy a beteg a lehető legrövidebb úton jusson el a gyógyulásig, ezzel elkerülve a felesleges várakozást, valamint az időigényes egészségügyi rendszerben történő ide-oda küldözgetést” – mondja Dr. Rezessy Bálint, a T-DOC Service Kft. ügyvezetője és orvosszakmai igazgatója.
A T-DOC szolgáltatásai külön-külön, és egy kedvező havi előfizetési konstrukcióban is igénybe vehetők. Az előfizetések egyes szolgáltatásokat díjmentesen tartalmaznak, vagy jelentős kedvezményt biztosítanak a szakorvosokkal történő konzultációra.
Tobákos Ferenc, az operatív ügyekért felelős ügyvezető a következőképp vélekedik az előfizetésekről és a T-DOC-ról: „Tulajdonképpen úgy segítjük ügyfeleinket, hogy digitálisan megfogjuk a kezüket, és egészségügyi problémájuk felmerülésétől kezdve végig vezetjük Őket a megoldásig. Előfizetéseink erre kiváló és minőségi megoldást biztosítanak. A legtöbb család megtalálja közöttük azt a megfizethető konstrukciót, mely védőhálót jelenthet számukra a mindennapokban.”
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak
- Hatékony egészségügyi megoldásokat jelentett be a Zebra
- Digitális megoldások az oltási folyamat felgyorsítására
- Robot segíti a térdprotézis beépítését
- HoloLens fogja a sebész kezét műtét közben
- A Neumann Labs PCR vizsgálatával kimutathatóak a koronavírus különböző variánsai
- Applikációval segítik az egészségügyi dolgozókat
- Az EIT Health Wild Card programja idén is várja a startupok jelentkezését
- Algoritmus mondja meg, hol van jó helyen az orvos
- Öt egészségügyi fejlesztés, amelyre érdemes figyelni 2021-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.