Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot
A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok racionalizálása és automatizálása, valamint a változó vásárlói igények kielégítése érdekében az eobuwie.pl nemrégiben az Oracle Retail felhő-alapú kereskedelmi megoldását választotta. Mostantól a vállalat különböző termékkategóriákért felelős részlegei egy integráltabb és intelligensebb tervezési folyamat végrehajtására lesznek képesek minden termékcsalád és a növekvő választék tekintetében a márkaportfólióban.
"Az Oracle-be történő befektetésünk lehetővé teszi számunkra, hogy jobban igazodjunk a vásárlói igényekhez egy friss, vásárlóink számára bárhol elérhető választékkal." - mondta Szymon Dąbrowski, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi igazgatója.
"Az új felhőszolgáltatással sikeresebben tervezhetünk egyszerre több csatornán, piacon és ügyfélszegmensben, elősegítve ezzel üzleti növekedésünket. A tervezők az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével proaktívan irányíthatják a beszerzési folyamatot" - mondta Wiktor Miernik-Zdanowicz, az eobuwie.pl S.A. kereskedelmi műveletekért felelős vezetője. "Célunk, hogy kevesebb időt töltsünk az adatok manuális összevetésével, és több időt fordítsunk az adatok elemzésére és a profitlehetőségek azonosítására."
Az eobuwie.pl az Oracle Cloud infrastruktúrán futó Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service-t az egyedülálló, divatáru- és cipőkereskedelmet támogató funkciói és a piacon már bizonyított eredményei miatt választotta. A bevezetés az Oracle PartnerNetwork (OPN) tagja, a Pronos támogatásával valósult meg, amely kiváló helyi piacismerettel, termék- és nyelvismerettel rendelkezik. Az eobuwie.pl és a Pronos a lean szállítási megközelítést alkalmazva mindössze 13 hét alatt sikeresen megvalósította az új felhőszolgáltatás bevezetését.
"Szofverszolgáltatási megoldásunk az eobuwie.pl-hez hasonló kiskereskedelmi cégeket hozzásegíti a kereskedelmi tervezés legújabb innovációihoz." - mondta Mike Webster, az Oracle Retail vezető alelnöke és vezérigazgatója. "Az Oracle Cloudba való befektetéssel az eobuwie.pl az alaptevékenységére koncentrálhat, miközben lehetősége nyílik kihasználni a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia beépített erejét kereskedelmi folyamatainak tervezése és kivitelezése közben."
Kapcsolódó cikkek
- A vásárlások tizede már online történik
- Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Elérhető az iparág leggyorsabb, Oracle adatbázis futtatására szolgáló rendszerének új verziója
- Elérhető az Oracle programozási nyelvének legújabb verziója
- Az Oracle ingyenes Oracle Cloud Infrastructure képzést és vizsgalehetőséget kínál
- Az Oracle vállalta, hogy 2025-re világszerte megújuló energiára vált
- Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
- Jól teljesített az Oracle
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.